Notlar
**Yurt dışına yapacağınız seyahatiniz için ERV Özel Seyahat İptal ve Sağlık Sigortası yaptırmanızı
önemle tavsiye ederiz. Seyahat öncesi herhangi bir sağlık sorunundan ötürü (1. Dereceden akrabalarınızı
ilgilendiren sağlık sorunlarında ya da seyahat esnasında olası bir sağlık sorununuzda, valiz kaybolması
vb. gibi durumlarda ERV Özel Sigorta, seyahatiniz için ödemiş olduğunuz bedelin yaklaşık % 75 lik
kısmını karşılayabilmektedir) seyahatinizi iptal edebilirsiniz. İsteğe bağlı olarak ve seyahat eden kişinin
yaşına bağlı olmak kaydı ile tarafımızdan ücreti mukabilinde yapılan Özel Seyahat ve Sağlık Sigortasını,
seyahatinizi koruma altına almak adına yaptırmanızı önemle tavsiye ederiz. Seyahat ve Sağlık Sigortası
ile ilgili geniş kapsamlı bilgiyi Turvigo satış görevlilerinden öğrenebilirsiniz.
**70 yaş ve üzeri yolcular için sürprim uygulanır**
ÖNEMLİ NOTLAR VE SÖZLEŞME DETAYLARI:
*Yukarıda belirtilen uçuş saatleri havayolları ve diğer yerel taşıyıcılardan alınmıştır. Uçuş saatlerinde
meydana gelebilecek herhangi bir değişiklikten, uçak iptalinden, uçağın teknik aksaklıklarından dolayı
ortaya çıkabilecek rötarlardan, yolcunun iç hat uçuşlarını kaçırmasından kaynaklanan aksaklık veya
doğabilecek olumsuz koşullardan Turvigo kesinlikle sorumlu tutulamaz.
*Programda belirtilen ve iç hatlarda uçuş gerçekleştirilecek olan havayolunun / havayollarının yerine başka
bir yerel taşıyıcı / taşıyıcılar ile uçulabilir. Dolayısıyla, aktarma noktaları ve saatleri değişkenlik gösterebilir.
*Turvigo gerekli gördüğü durumlarda haber vermeksizin programın içeriğini bozmadan, şehirlerin
programdaki sırasını ve uçulacak olan ana hava yolunu değiştirebilir.
*Turumuzun gerçekleşebilmesi için minimum 16, maksimum 21 kişinin katılımına ihtiyaç vardır (Gerekli
çoğunluk sağlanamadığı takdirde Turvigo yukarıda belirtilen programı iptal etme hakkına sahiptir ve
misafirlerine para iadesi yapar).
*Otellerde check-in saati 14:00, check-out ise 11:00 ila 12:00 arasındadır.
*Seyahat edeceğiniz ülke kendi yerel para birimini kullanmaktadır ve konvörtıbl değildir. Dolayısıyla
seyahat öncesinde bu para birimlerini Türkiye’deki banka veya döviz bürolarından tedarik edemezsiniz.
Bunun için yanınızda USD veye EURO bulundurmanızı tavsiye ederiz.
*Uçak yolculuğu esnasında her yolcunun kabin içinde 36 cm (yükseklik) x 23 cm (en) x 56 cm (boy)
ebatlarında 1 parça eşya alma hakkı vardır. Bu seyahat esnasında kişi başı valiz hakkı maksimum 20 kg ile
sınırlıdır. (LÜTFEN BU DETAYI TUR KALKMADAN ÖNCE FİRMAMIZ İLE TEKRAR TEYİD
EDİNİZ. ZİRA HAVAYOLLARI VALİZ TAŞIMA KURALLARINI HABER VERMEKSİZİN
DEĞİŞTİRMEKTEDİR). İç hat uçuşlarında bu ağırlık 15 kg’a kadar düşebilir. Ekstra valiz ya da ağırlıktan
veya ödenecek ekstra bagaj ücretinden firmamız ve tur rehberi kesinlikle sorumlu değildir. Uçak içerisine
özellikle kişi başına 1 parça eşya (5 kg - 8 kg) alabilirsiniz.
*Seyahatiniz esnasında cep telefonlarınızı ancak yurt dışı kullanımına açık ise kullanabilirsiniz.
*Bu ülkelere seyahat edecek Türkiye Cumhuriyeti Pasaportuna sahip misafirlerin vizeye ihtiyacı
yoktur.
*Bu seyahate iştirak edecek olan her yolcunun pasaport temdit süresinin en az 9 ay ve en az “3 boş
vize sayfası” olması gerekmektedir.
*Turvigo vize alımlarında izlenecek prosedür hakkında sizlere yardımcı olabilir. Konsolosluklar ve
Büyükelçilikler randevu sistemi ile çalışmakta olup, gerektiğinde vize müracaatını şahsen kabul etmektedir.
Vize alımı özellikle yaz aylarında en az 21 iş günü kadar sürmektedir. .
*Şirketimiz sizler ile konsolosluk / elçilik arasında bir aracı konumunda olup, herhangi bir vize alım
garantisi veremez. Bu durumda konsolosluk / elçiliğin vermediği vizelerden Turvigo kesinlikle sorumlu
tutulamaz. Vize alımından önce kayıt olurken Turvigo’ya ödenen vize ücreti yolcu vize alamadığı veya
yolcu seyahate gitmekten vazgeçtiği takdirde iade yapılmaz. Bu şartları yolcu tura kayıt olurken kabul etmiş
sayılır.
*Bu programa rezervasyon yaptıracağınız zaman pasaportunuzda yazılı olan isminizi açık olarak
kayıt görevlisine pasaport numaranız, pasaport alış tarihiniz ve temdit süreniz ile birlikte lütfen
bildiriniz.
Havalimanında check-in esnasında isimden kaynaklanan herhangi bir problemden firmamız
kesinlikle sorumlu değildir. Bilet kesildikten sonra ister iç hat ister dış hat olsun isim değişikliği kesinlikle
yapılamaz. Kesilen yeni biletin meblağı seyahat eden yolcuya rücu eder.
*Seyahatiniz esnasında yanınızda mutlaka bir yağmurluk, bir hırka veya bir kazak bulundurmanızı önemle
tavsiye ederiz. Çünkü kapalı mekanların çoğunda kuvvetli bir klima sistemi bulunmakla beraber,
yapacağınız uzun uçak yolculuğu esnasında da bu tarz giyecekler oldukça işinize yarayacaktır. (Yanınıza
kesinlikle mayo, terlik, bol miktarda tişört, bermuda, rahat yürüyebileceğiniz bir ya da iki çift altı lastik
ayakkabı ve yağmurluk alınız).
*Yurt dışı çıkışında gümrük ve pasaport engeli olan yolculara seyahate iştirak edemedikleri takdirde hiçbir
ücret iadesi yapılmaz.
*Kredi Kartları, Banka Kartları ve Havayolu mensuplarının (emekli havayolu çalışanları da dahil) kestirmiş
oldukları biletlerden firmamız sorumlu değildir. Program veya tarih değişikliğinde kredi kartı, banka kartı,
puanlarla kesilen veya pass biletler ile uçacak olan yolcuların yanan biletlerinden firmamız sorumlu
tutulamaz. Bu şartları yolcu tura kayıt olurken kabul etmiş sayılır.
REZERVASYON ve SÖZLEŞME ŞARTLARI:
YOLCU tarafından tarafımıza rezervasyon ile ilgili başvurular ayrıntılı Gezi Programı’na göre sözlü
(telefon, acente ziyareti) veya yazılı olarak (mektup, faks, e-posta) yapılabilir. Firmamız tarafından
başvurulara göre öncelik sıralaması yapılır. YOLCU’ ya seyahati teyit edilir. Eğer kontenjan dolu ise ve
YOLCU talep ediyorsa yedek listeye alındığı bildirilir. Firmamız, ön ödemenin rezervasyon formunda
bildirildiği şekilde ve tarihte yapılmaması durumunda başvuruyu koşulsuz ve nedensiz tek taraflı olarak iptal
etme hakkına haizdir. Bu durumda yazılı ya da sözlü geri bildirim ön koşulu yoktur. Firmamızdan teyit ve
onay alınmadan bir gezi için bankaya para yatırılamaz. Böyle bir havale yada ödeme yapan kişinin tur
programına kendiliğinden dahil edilmesini sağlamaz ve para yatırana iade edilir. Böylesi yanlış bir havalenin
iade masrafları YOLCU’ ya aittir.
Satış Sözleşmesi’nin YOLCU tarafından okunup yazılı veya elektronik ortamda (E-mail, telefon mesajı,
WhatsApp, vs..) teyit edilip onaylanması, ön ödemenin yapılmış olması, rezervasyonun kesinleşmesi için ön
koşuldur. YOLCU ödeme yaptıktan sonra tüm Satış Sözleşmesi şartlarını kabul etmiş sayılır.
Döviz olarak yapılacak ödemelerde sözleşmedeki döviz cinsi olan birimle ödeme yapılacaktır.
Rezervasyon kayıt anında toplam ücretin %50’si alınır.
Tur kalkış tarihinden 45 gün öncesinde tüm bakiyelerin kapatılması gerekmektedir.
Rezervasyon işlemleri onaylandıktan sonra tüm uçak, otel, sigorta ve yurt dışı hizmet işlemleriniz
yapılmaktadır. Bu işlemler yapıldıktan sonra özellikle uçak ve otellerde, iptal talep edildiği takdirde firma
olarak tarafımıza ceza uygulaması yapılabilmektedir. YOLCU rezervasyon işlemlerini yaptıktan sonra
herhangi bir sebepten dolayı iptal talep ettiği takdirde aşağıdaki İptal Koşullarını da kabul etmiş sayılır.
İptal Şartları
YOLCU tarafından tarafımıza rezervasyon ile ilgili başvurular ayrıntılı Gezi Programı’na göre sözlü
(telefon, acente ziyareti) veya yazılı olarak (mektup, faks, e-posta) yapılabilir. Firmamız tarafından
başvurulara göre öncelik sıralaması yapılır. YOLCU’ ya seyahati teyit edilir. Eğer kontenjan dolu ise ve
YOLCU talep ediyorsa yedek listeye alındığı bildirilir. Firmamız, ön ödemenin rezervasyon formunda
bildirildiği şekilde ve tarihte yapılmaması durumunda başvuruyu koşulsuz ve nedensiz tek taraflı olarak iptal
etme hakkına haizdir. Bu durumda yazılı ya da sözlü geri bildirim ön koşulu yoktur. Firmamızdan teyit ve
onay alınmadan bir gezi için bankaya para yatırılamaz. Böyle bir havale yada ödeme yapan kişinin tur
programına kendiliğinden dahil edilmesini sağlamaz ve para yatırana iade edilir. Böylesi yanlış bir havalenin
iade masrafları YOLCU’ ya aittir.
Satış Sözleşmesi’nin YOLCU tarafından okunup yazılı veya elektronik ortamda (E-mail, telefon mesajı,
WhatsApp, vs..) teyit edilip onaylanması, ön ödemenin yapılmış olması, rezervasyonun kesinleşmesi için ön
koşuldur. YOLCU ödeme yaptıktan sonra tüm Satış Sözleşmesi şartlarını kabul etmiş sayılır.
Döviz olarak yapılacak ödemelerde sözleşmedeki döviz cinsi olan birimle ödeme yapılacaktır.
Rezervasyon kayıt anında toplam ücretin %50’si alınır.
Tur kalkış tarihinden 45 gün öncesinde tüm bakiyelerin kapatılması gerekmektedir.
Rezervasyon işlemleri onaylandıktan sonra tüm uçak, otel, sigorta ve yurt dışı hizmet işlemleriniz
yapılmaktadır. Bu işlemler yapıldıktan sonra özellikle uçak ve otellerde, iptal talep edildiği takdirde firma
olarak tarafımıza ceza uygulaması yapılabilmektedir. YOLCU rezervasyon işlemlerini yaptıktan sonra
herhangi bir sebepten dolayı iptal talep ettiği takdirde aşağıdaki İptal Koşullarını da kabul etmiş sayılır.
|